Közterület-használat, konténer, árusítás, engedély, határozat
Közterület-használati hozzájárulások kiadása árusítás, építési munkálatokhoz kapcsolódó közterület-használat, reklámtevékenység, stb. céljából.
A területhasználat csak a hozzájárulás birtokában kezdhető meg.
Kérelem benyújtása díjmentes területhasználat esetén is szükséges: illeték lerovásával és a mellékletek csatolásával.
.
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
Az ügyfél a kérelmet és a vonatkozó engedélyeket, illetve dokumentumokat benyújtja.
Határozathozatal.
A közterület-használat megkezdése előtt meg kell fizetni a Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat tulajdonában álló közterületek használatáról szóló 3/2018. (II. 28.) önkormányzati rendelet 2. melléklete szerinti díjat.
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- Magánszemélyek közterület-használati kérelme,
- Jogi személy közterület-használati kérelme,
- Díjtételek
- cégkivonat,aláírási címpéldány; vállalkozói igazolvány másolata
- helyszínfotó, helyszínrajz
- műszaki rajz (pl. kereskedelmi kitelepülések, teraszkérelmek);
- forgalomtechnikai terv
- településképi bejelentési eljárás döntése (pl. utcabútor, hirdető-berendezés esetén)
- Normafa esetén: a Normafa Park Fenntartó és Üzemeltető Intézmény előzetes hozzájárulása, valamint a Pest Vármegyei Kormányhivatal Környezetvédelmi és Természetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Főosztály engedélye
- közreműködő családtagok, illetve alkalmazottak neve és lakcíme
- rendezvények tervezett résztvevői létszáma és a tervezett illemhelyek helye és darabszáma
- hulladék képződésével járó közterület-használat esetén az ezzel kapcsolatos közszolgáltatás igazolása
DÍJAK, BEFIZETÉSEK
Használat mértékén alapuló közterület-használati díj