Burkolatbontás, közmű, járda, út, útcsatlakozás, kapubehajtó, építés
A közút felbontásához és az ott történő építmény, vagy más létesítmény elhelyezéséhez, a közút területének egyéb nem közlekedési célú elfoglalásához a közút kezelőjének a hozzájárulása szükséges. Meghatározott feltételek teljesülése esetén sor kerül a hozzájárulás kiadására.
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
A hozzájárulás iránti kérelmet és a hozzá tartozó tervdokumentációt az alábbi lehetőségek egyikén lehet benyújtani:
- E-Papíron ( https://epapir.gov.hu )
- Hegyvidéki Önkormányzat E-Ügyintézési felületén keresztül ( https://eugyintezes.hegyvidek.hu )
- papír alapon a Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán személyesen vagy postai úton (cím: Budapest Főváros XII. ker. Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal 1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.)
A közútkezelői hozzájárulást a Városfejlesztési Iroda adja ki 21 napon belül.
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- kérelem - formanyomtatvány nincs, kérelmét személyesen vagy postai úton kell eljuttatni a Hegyvidéki Önkormányzat Városfejlesztési irodájához (1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.)
- létesítményre vonatkozó tervdokumentáció
DÍJAK, BEFIZETÉSEK
—