Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Haláleset ügyintézése

Haláleset anyakönyvezése

Haláleset, elhalálozás


AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA

Temetésre kötelezett vagy meghatalmazottja személyesen megjelenik a Polgármesteri Hivatalban. (Ügyfélfogadás haláleset ügyintézésére: hétfő 8:00-17:30, kedd 8:00-15:30, szerda 8:00-16:00, péntek 8:00-12:00)


SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK

  1. hozzátartozói nyilatkozatot (telefonszámot, e-mail elérhetőséget, levelezési címet a nyilatkozaton feltüntetni szükséges)- (helyben kitölthető)
  2. a Központi Statisztika Hivatal nyomtatványát- (helyben kitöltendő)
  3. halottvizsgálati bizonyítványt – EREDETI- kórház által kitöltött 4 példányos okirat minden példányát (I-IV.)
  4. személyi okmányokat- személyi igazolvány, lakcímkártya, útlevél, jogosítvány (amelyikkel az elhunyt rendelkezett)- EREDETI OKMÁNYOKAT
  5. születési anyakönyvi kivonatot- EREDETI okirat, ennek hiányában fénymásolat
  6. családi állapot igazolására- házassági anyakönyvi kivonatot, jogerős bontóítéletet, halotti anyakönyvi kivonatot- EREDETI okirat, ennek hiányában fénymásolat
  7. Temetkezési szolgáltató esetében - meghatalmazás

 

Amennyiben az anyakönyvezéshez szükséges adatok nem kerülnek igazolásra, úgy a rendelkezésre álló iratok alapján tudunk anyakönyvezni, hiányos adatokkal, mely a kapcsolódó eljárásokban okozhat nehézséget. (nyugdíj ügyintézés, hagyatéki eljárás)

Anyakönyvi Csoport elérhetősége haláleset anyakönyvezése ügyében: +36709381902, +36709533261, +36709359411