Haláleset, elhalálozás
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
Temetésre kötelezett vagy meghatalmazottja személyesen megjelenik a Polgármesteri Hivatalban. (Ügyfélfogadás haláleset ügyintézésére: hétfő 8:00-17:30, kedd 8:00-15:30, szerda 8:00-16:00, péntek 8:00-12:00)
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- hozzátartozói nyilatkozatot (telefonszámot, e-mail elérhetőséget, levelezési címet a nyilatkozaton feltüntetni szükséges)- (helyben kitölthető)
- a Központi Statisztika Hivatal nyomtatványát- (helyben kitöltendő)
- halottvizsgálati bizonyítványt – EREDETI- kórház által kitöltött 4 példányos okirat minden példányát (I-IV.)
- személyi okmányokat- személyi igazolvány, lakcímkártya, útlevél, jogosítvány (amelyikkel az elhunyt rendelkezett)- EREDETI OKMÁNYOKAT
- születési anyakönyvi kivonatot- EREDETI okirat, ennek hiányában fénymásolat
- családi állapot igazolására- házassági anyakönyvi kivonatot, jogerős bontóítéletet, halotti anyakönyvi kivonatot- EREDETI okirat, ennek hiányában fénymásolat
- Temetkezési szolgáltató esetében - meghatalmazás
Amennyiben az anyakönyvezéshez szükséges adatok nem kerülnek igazolásra, úgy a rendelkezésre álló iratok alapján tudunk anyakönyvezni, hiányos adatokkal, mely a kapcsolódó eljárásokban okozhat nehézséget. (nyugdíj ügyintézés, hagyatéki eljárás)
Anyakönyvi Csoport elérhetősége haláleset anyakönyvezése ügyében: +36709381902, +36709533261, +36709359411