Zenés, táncos rendezvény, party, diszkó
A rendezvénytartási engedély megadásával egyidejűleg azt nyilvántartásba veszik, melyet az önkormányzat honlapján közzétesznek. A jogszabályban meghatározott adatok közlését és dokumentumok benyújtását követően helyszíni szemle megtartására kerül sor a szakhatóságok részvételével. A szakhatóságok állásfoglalásainak figyelembe vételével a jegyző dönt a rendezvénytartási engedély kiadásáról vagy a benyújtott kérelem elutasításáról. Az engedély megadása esetén a rendezvényt nyilvántartásba veszik és igazolást állítanak ki. Rendszeres rendezvény helyszínén évente legalább két alkalommal ellenőrzést végeznek és a tapasztalt hiányosságokra, jogsértésekre tekintettel intézkedések foganatosítanak, súlyosabb esetben a nyilvántartásból való törlésről rendelkeznek.
A jogszabály által előírt adattartalommal vezetett nyilvántartás - rendezvénytartási engedélyek.
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
- Kérelem benyújtása a Hatósági Iroda részére.
- Döntés rendezvénytartási engedély kiadásáról vagy a kérelem elutasításáról.
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- a rendezvénynek helyt adó építmény, terület azonosításához szükséges, továbbá alapterületére, befogadóképességére vonatkozó adatokat
- biztonsági terv
- tűzvédelmi szabályzat
- az építésügyi hatóság szakhatósági közreműködéséhez szükséges, külön jogszabályban meghatározott építészeti-műszaki dokumentáció (2 példányban) és a tervezői nyilatkozat
- cégkapus feladáshoz: kérelem nyomtatvány letöltése
DÍJAK, BEFIZETÉSEK
ADATVÁLTOZÁS, TEVÉKENYSÉG MEGSZÜNTETÉSE
- Az engedély jogosultja üzemeltetője az adatokban (neve, székhelye, statisztikai számjele, stb) bekövetkezett változást haladéktalanul köteles írásban bejelenteni (A változás bejelentéséhez nincs formanyomtatvány)
- A tevékenység megszüntetését haladéktalanul be kell jelenteni. (A megszüntetés bejelentéséhez nincs formanyomtatvány)