telek, értékesítés, vásárlás, elidegenítés
Az önkormányzati ingatlan elidegenítése a honlapunkon megtalálható Budapest Főváros XII. kerületi Önkormányzat vagyona feletti tulajdonosi jogok gyakorlásáról szóló 4/1994. (III. 2.) Budapest Főváros XII. kerületi Önkormányzat rendeletének szabályai alapján történik.
Az önkormányzati tulajdonú lakó- és egyéb telkek értékesítésére - a tulajdonosi jogkör gyakorlójának döntésétől függően - pályázat útján kerül sor. A telket elidegenítésre forgalmi értékének meghatározása után a vételártól függően a Képviselő-testület vagy a Tulajdonosi és Városfejlesztési Bizottság jelöli ki.
Aktuális pályázatainkat megtekintheti itt.
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
A pályázati felhívás a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, az önkormányzat honlapján, illetve a helyi sajtóban kerül meghirdetésre. Az adásvételi szerződés megkötése a legnagyobb összegű vételi ajánlatot tevővel történik.
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- Adatlap, ami mindig aktuálisan honlapunkról letölthető.
DÍJAK, BEFIZETÉSEK
—