A HEGYVIDÉKI ÖNKORMÁNYZAT E-ÜGYINTÉZÉS RENDSZERE
A Hegyvidék fiók lehetővé teszi az egyszerűbb, gyorsabb, környezetbarát és ügyfélfogadási időn kívül is elérhető ügyintézési lehetőséget, amelyet bárhonnan intézhetünk számítógépünk, illetve a mobiltelefonunk segítségével.
Önkormányzatunk folyamatos fejlesztés alatt álló elektronikus ügyintézési rendszere az alábbi előnyöket nyújtja regisztrált ügyfelei számára:
ÜGYINTÉZÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
- időpontfoglalás a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél történő ügyintézéshez
- parkolási engedélyek kiadása, lemondása
- adóegyenleg lekérdezés és bankkártyás befizetés
- adóbevallás (magánszemélyek kommunális adója, építményadó, telekadó, idegenforgalmi adó)
- óvodai jelentkezés
- ebösszeírás
- szabálysértési és közigazgatási bírság bankkártyás befizetése (megtekinthetők a határozatok és a szabálysértés tényét igazoló fényképek)
- belépés a Menzakártya rendszerbe Hegyvidék fiókból
- kapcsolatfelvétel: a Hegyvidék fiókon keresztül iratok hivatalos benyújtása
HOGYAN TUD ÜGYET INDÍTANI?
Amennyiben már regisztrált ügyfelünk, ügyei intézéséhez (folyamatban lévő ügyek megtekintéséhez, új ügy indításához) kérjük, jelentkezzen be.
Még nem regisztrált? Kérjük, tegye meg, ez mindenképpen szükséges, ha ügyeit elektronikusan kívánja intézni.
Regisztráció