Cím, lakcím, címigazolás, nyilvántartás, tulajdoni lap, házszám, utcanév
A Központi Címnyilvántartás a Kormányhivatalok egyes nyilvántartási rendszereinek alapjául szolgáló egységes rendszer.Korrekció azon esetekben szükséges és lehetséges, amennyiben eltérés mutatkozik az adott helyrajzi számhoz tartozó, a címnyilvántartásban rögzített cím, és társasház esetén az alapító okiratban foglalt cím között. A címnyilvántartásban a cím javítása néhány napot vesz igénybe, a tulajdoni lapra a javítás átvezetése min. 1 hónap alatt történik meg, a lakcímigazolás elkészülése min. 3-5 nap.
Minerva Térinformatikai Rendszer és építési szabályzatok
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
A kérelmet és mellékleteit a Városrendezési és Főépítészi Irodán kell benyújtani.
Hatósági címigazolás esetén a kérelem lakcímigazoláshoz elnevezésű nyomtatványt, címek korrigálása esetén a kérelem lakcím felvitelére elnevezésű kérelmet, a tulajdoni lapon lévő cím javítása esetén a kérelem címjavításhoz elnevezésű kérelmet kell hiánytalanul kitöltve a kért mellékletekkel együtt elküldeni, leadni.
Kérelmet be lehet nyújtani az Önkormányzat e-ügyintézés oldalán keresztül, tájékoztatást a cimkezeles@hegyvidek.hu címen és a 06 70 953 1854 telefonszámon kérhetnek.
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- hiánytalanul kitöltött kérelem (különös tekintettel a helyrajzi számra) ügytípustól függően:
kérelem lakcímigazoláshoz
kérelem lakcím felvitelére
kérelem címjavításhoz
- társasházi alapító okirat (amennyiben az irodánkon nem található meg)