panzió, szálloda, kemping, üdülőház, közösségi szálláshely, falusi szálláshely
A szálláshely-szolgáltatás engedély kiadásával egyidejűleg azt nyilvántartásba veszik, melyet az önkormányzat honlapján közzétesznek. A jogszabályban meghatározott adatok közlését és dokumentumok benyújtását követően helyszíni szemlére kerül sor, melyre a jogszabályban előírt szakhatóságokat és a szomszédos ingatlanok tulajdonosait (közös képviselőit) is meg kell hívni. A szakhatóságok állásfoglalásainak figyelembe vételével a jegyző dönt a szálláshely-engedély kiadásáról és a szálláshely nyilvántartásba vételéről vagy a kérelem elutasításáról.
AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA
- Kérelem benyújtása a Hatósági Iroda részére.
- Engedély kiadása és nyilvántartásba vétel, vagy a kérelem elutasítása.
SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK
- nyomtatvány letöltése
- a szálláshely használatának jogcímét igazoló okirat (másolatban)
- a haszonélvező hozzájárulását igazoló okirat (szükség szerint)
- közös tulajdonban álló szálláshely esetében a tulajdonostársak hozzájárulását igazoló okirat (szükség szerint)