Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Működés

Közadatkereső

1. Szervezeti, személyzeti adatok

1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők

Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal elérhetőségi adatai

Hivatalos név (teljes név)


Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki

Önkormányzat


Székhely


1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.


Postacím (postafiók szerinti címe, ha van)


Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925


Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal)


06 1 224-5900

 


Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal)


06 1 224-5905

 


Központi elektronikus levélcím


 info_hegyvidek_natur


A honlap URL-je


www.hegyvidek.hu


Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme)


Általános Igazgatási Iroda

Telefonszám: 224-59-16

Faxszám: 224-59-05

Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Böszörményi út. 23-25.

Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925.

 

Szabálysértési és Kereskedelmi Iroda

Telefonszám: 224-73-61
Faxszám: 224-73-60
Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.

Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925

 

Hegyvidéki Közterület-felügyelet

Telefonszám: 225-01-47
Faxszám: 225-01-48
Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Kiss János altábornagy u. 47.

Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925


Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve


Adóigazgatási Iroda: Knébel Mónika

Általános Igazgatási és Hatósági Iroda: dr. Gámán Tünde

Építésigazgatási Iroda: Kalmár Krisztina

Fenntartási Iroda: Krista Erika

Hegyvidéki Közterület-felügyelet: Dávid Gábor

Népjóléti Iroda: Müller Csaba

Oktatási és Közmővelődési Iroda: Gilicze Zoltán

Pénzügyi és Költségvetési Iroda: Szőtsné Kiss Zsuzsanna

Vagyongazdálkodási Iroda: dr. Borsodi Klaudia

Városfejlesztési Iroda: Rimóczi János

Városrendezési és Főépítészi Iroda: Szabó-Kalmár Éva



Az ügyfélfogadás rendje


Polgármesteri Hivatal
Hétfő: 13:00-17:30
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 08:00-16:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 08:00-12:00

Ügyfélszolgálat:
Hétfő: 08:00 – 18:00
Kedd: 08:00 – 16:00
Szerda: 08:00 – 16:30
Csütörtök: 08:00 – 16:00
Péntek: 08:00 – 13:30
 

Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája

Az Önkormányzat Képviselő-testületének bizottságai (a bizottsági elnökök megnevezésével)
A Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével)



Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal vezetői

Az Önkormányzat vezetőinek (polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző),valamint a Képviselő-testület tagjainak neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)


A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei vezetőinek neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)


1.2. A felügyelt költségvetési szervek

Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében mőködő más közfeladatot ellátó szerv

 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében mőködő más közfeladatot ellátó szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím)


 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében mőködő más közfeladatot ellátó szervek honlapjának URL-je


 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében mőködő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje


1.3. Gazdálkodó szervezetek

Az Önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével mőködő gazdálkodó szervezetek

Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek az Önkormányzat többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik


 A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása


 A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek képviselőjének neve


 A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetekben a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke


1.4. Közalapítványok

Az Önkormányzat által alapított közalapítványok

 Azon közalapítványok neve, amelyeket az Önkormányzat alapított, amelyek alapítói jogát az Önkormányzat gyakorolja


 A fentiek szerinti közalapítványok székhelye


 A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása


 Közalapítványok alapító okiratai


1.5. Lapok

 Az Önkormányzat által alapított lapok neve


 Az Önkormányzat által alapított lapok szerkesztőségének és kiadójának neve és elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím)


 Az Önkormányzat által alapított lapok főszerkesztőjének a neve


1.6. Törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv

Az Önkormányzat felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe


Az Önkormányzat felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje


 

2. Tevékenységre, mőködésre vonatkozó adatok

 Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal alaptevékenysége, feladat- és hatásköre 

 Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a szervezeti és mőködési szabályzat vagy ügyrend listája.(A jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a Szervezeti és Mőködési Szabályzat, vagy ügyrend hatályos és teljes szövegét tartalmazó önálló dokumentumok elérhetőségének biztosításával.)


 Az Önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása


 

 

Ügyforgalmi statisztika

2011. I. negyedévi statisztika


2011. II. negyedévi statisztika


 

A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv neve. (A közzétételi egységen belül ügycsoportonként (ügytípusonként) és eljárástípusonként csoportosítva.)


 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv illetékességi területe.


 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása. (Az e közzétételi egység által összefoglalt közzétételi kötelezettségek teljesíthetőek a Ket. 164. § (1) és (2) bekezdésében foglalt közzétételi kötelezettségekkel együttesen, vagy az ezek alapján már közzétett adatokra hivatkozással is.)


 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege


 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az alapvető eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás


 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő


Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására nyitva álló határidő


 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája.(A formanyomtatványok letölthetőségének biztosításával. E közzétételi kötelezettség teljesíthető a Ket. 164. § (1) és (2) bekezdésében foglalt közzétételi kötelezettségekkel együttesen, vagy az ezek alapján már közzétett adatokra hivatkozással is.)


Közszolgáltatások

 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése


 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása


 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás. (Amennyiben hosszabb terjedelmőek, a tájékoztatásokat önálló dokumentumban, azok, valamint az igénybevételhez használt formanyomtatványok elérhetőségének biztosításával.)


 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke



Az Önkormányzat nyilvántartásai

 Az Önkormányzat által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke


 Az Önkormányzat által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásokról az 1992. évi LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplő adatok


 Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - győjtött és feldolgozott adatok fajtái


 Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - győjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja


 Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - győjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei



Nyilvános kiadványok

 Az Önkormányzat nyilvános kiadványainak címei


 Az Önkormányzat nyilvános kiadványai témájának leírása (kiadványonkénti bontásban.)


 Az Önkormányzat nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja


 Az Önkormányzat nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye


Önkormányzat Képviselő-testületének döntéshozatala, ülései

A Képviselő- testület döntései előkészítésének rendje


A Képviselő-testület döntéseiben való állampolgári közremőködés (véleményezés) módja (erre szolgáló postai, ill. elektronikus levélcím)

 A Képviselő-testület döntéshozatalának eljárási szabályai


 A Képviselő-testület ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám)


A Képviselő-testület megtartott üléseinek ideje, év, hó, nap, óra megjelöléssel. (Az ülés jegyzőkönyve, illetve összefoglalója elérhetőségének biztosításával.)


 A Képviselő-testület tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel)


 A Képviselő-testület ülései látogathatóságának rendje


A Képviselő-testület üléseinek napirendje


A Képviselő-testület döntéseinek felsorolása

(Ülésenkénti bontásban; a döntések elérhetőségének biztosításával.)



A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok

A Képviselő-testület döntéseinek felsorolása

(A döntések elérhetőségének biztosításával.)


 A Képviselő-testület döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel)

A Képviselő-testület szavazásának nyilvános adatai


Az Eitv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek felsorolása
Az Eitv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota

A Képviselő-testület nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések felsorolása


Összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól

Pályázatok

Az Önkormányzat által kiírt pályázatok felsorolása.(A pályázatok szakmai leírását, eredményeit és indokolását tartalmazó dokumentumok elérhetőségének biztosításával.)


közérdekű adatok igénylése

 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje


 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve


 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység elérhetősége (postacíme, földrajzi helye, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levélcíme)


A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai


Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél


3. Gazdálkodási adatok

3.1. A mőködés törvényessége, ellenőrzések

Vizsgálatok, ellenőrzések listája

 Az Önkormányzatnál végzett alaptevékenységgel kapcsolatos - nyilvános megállapításokat tartalmazó - vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása


Az Állami Számvevőszék ellenőrzései

Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai

Az Állami Számvevőszék jelentése az önkormányzati vagyongazdálkodás szabályszerőségi ellenőrzéséről

Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok

 Az Önkormányzatra vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai


A mőködés eredményessége, teljesítmény

 Az Önkormányzat feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk


Ügyfélforgalmi statisztika


Mőködési statisztika

 Az Önkormányzat tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyőjtés eredményei, időbeli változásuk



3.2. Költségvetések, beszámolók

Éves költségvetések

Tárgyévi költségvetési rendelet

Korábbi költségvetési rendeletek


Számviteli beszámolók

 Az Önkormányzat számviteli törvény szerinti beszámolói

2007. évi beszámoló

2008. évi beszámoló

2009. évi beszámoló

2010. évi beszámoló

2011. évi beszámoló

2012. évi beszámoló

2013. évi beszámoló

A költségvetés végrehajtása

2011. I. félévi beszámoló

2011. I-III. negyedévi beszámoló


2011. évi zárszámadás


2012. I. félévi beszámoló


2012. évi I-III. negyedévi beszámoló


2012. évi zárszámadás


2013. I. félévi beszámoló

2013. I-III. negyedévi beszámoló


Korábbi beszámolók


 Az Önkormányzatnak a költségvetés végrehajtásáról - a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal - készített beszámolói


 

Elemi költségvetés

 

2007. évi elemi költségvetés

2008. évi elemi költségvetés

2009. évi elemi költségvetés

2010. évi elemi költségvetés

2011. évi elemi költségvetés

2012. évi elemi költségvetés

2013. évi elemi költségvetés

2014. évi elemi költségvetés



3.3. Költségvetések, beszámolók

A foglalkoztatottak

 Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalánál foglalkoztatottak létszáma


 A vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege és átlagos mértéke


Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának alkalmazottai részére nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve


Támogatások

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2008. - felhalmozási célú támogatási szerződések
Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2008. - mőködési célú támogatási szerződések

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2009.


Az Önkormányzat költségvetésből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2010. évben megkötött felhalmozási célú támogatási szerződések listája

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2010. 2010. évben megkötött mőködési célú támogatási szerződések listája

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2011. - felhalmozási célú támogatási szerződések


Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2011. - mőködési célú támogatási szerződések listája

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2012. - Mőködési célú támogatási szerződések

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2012. - felhalmozási célú támogatási szerződések


Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2013. - Mőködési célú támogatási szerződések

Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési és mőködési támogatások 2013. - felhalmozási célú támogatási szerződések

Szerződések

Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő - a külön jogszabályban meghatározott értékő - árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékő jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződő felek megnevezése, a szerződések értéke, időtartama

Bérleti szerződés
2013. évben megkötött szerződések - Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal
2012. évben megkötött szerződések - Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal
2011. évben megkötött, 5 millió forintot elérő vagy azt meghaladó értékő szerződések
2010. évben megkötött nettó 5 millió forintot meghaladó szerződések listája
2009. évi szerződések
2008. évi szerződések

Közszolgáltatási szerződések

Közszolgáltatási szerződés


Koncessziók

A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)


Egyéb kifizetések

Az Önkormányzat által nem alapfeladatai ellátására (így különösen társadalmi szervezet támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei


 

Az államháztartás mőködési rendjéről szóló 217/1998. (XII.30.) Korm. rendelet 22. számú mellékletének 1.2.pontjában foglalt adatok

Az önkormányzati költségvetési szervek éves költségvetési beszámolójának szöveges indokolása


A költséghatékonyság javítása érdekében a tárgyévben tett intézkedések felsorolása, rövid leírása; hatásuk rövid, számszerő elemzése



 

Az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény 50/A.§ (4) bekezdése alapján készült jelentés


Jelentés a Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat vagyoni és pénzügyi helyzetéről

3.4. Közbeszerzések


2014. évi közbeszerzési terv

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat közbeszerzési terve

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal közbeszerzési terve



2013. évi közbeszerzési terv

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat közbeszerzési terve

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat közbeszerzési terve 1. módosítása

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat közbeszerzési terve 2. módosítása

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal közbeszerzési terve



2012. évi közbeszerzési terv

Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat közbeszerzési terve

Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának közbeszerzési terve



2011. évi közbeszerzési terv

Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat közbeszerzési terve

Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának közbeszerzési terve


Éves statisztikai összegzés

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal




3.5. Az Oktatási és Közmővelődési Irodára vonatkozó adatok