Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje a megváltozott energiaárak miatt, költségtakarékossági okokból
2023. január 9. és 2023. március 31. között az alábbiak szerint változik:
Csütörtöki és pénteki napokon a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei zárva tartanak, a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Munkatársaink telefonon, e-mail útján és az eugyintezes.hegyvidek.hu oldalon minden munkanapon elérhetőek lesznek az eddig megszokott módon.
Az Adóigazgatási Iroda, valamint a Városrendezési és Főépítészi Iroda esetében igénybe vehető az önkormányzati szinten egyedülálló videós online ügyintézés is.
A változás a Hegyvidéki Rendészet működését nem érinti.
A hét többi napján az ügyfélfogadás az eddig megszokott rendben történik.
Szíves megértésüket köszönjük!
Önkormányzat
Pályázati felhívás nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadására 2022. január 18-tól február 1-ig