Parkolási engedélyek kiadása
Figyelembe véve a járványügyi szempontokat, a 2021-es évre vonatkozó várakozási hozzájárulások kiváltása kizárólag elektronikus úton, a kérelmező Hegyvidék Fiókjának segítségével valósulhat meg. A korábbi évek gyakorlata szerinti, személyes ügyintézés során történő engedélyigénylésre nem lesz lehetőség.
A jelenlegi járványügyi intézkedések értelmében a 2020-ra kiváltott engedélyek érvényességi ideje 2021.01.31-ről 2021.03.31-re módosul.
A 2021-re érvényes XII. kerületi várakozási hozzájárulások 2021.01.04-től igényelhetők.
A változtatás nem fog különbséget eredményezni az ügyintézésben azok számára, akik már 2020-ban is az elektronikus igénylést választották.
Arra kérünk mindenkit, hogy amennyiben még nem rendelkezik Hegyvidék Fiók regisztrációval és a következő évre is zökkenőmentesen szeretne parkolási engedélyét kiváltani, az eügyintézés regisztráció oldalán hozza létre saját felhasználói fiókját. A Hegyvidék Fiók létrehozása előtt, kérjük, olvassa el a regisztrációval kapcsolatos segédletet.
Sikeres regisztrációt és bejelentkezést követően az alábbi várakozási hozzájárulás típusok igényelhetők:
- lakossági várakozási hozzájárulás saját gépjárműre,
- lakossági várakozási hozzájárulás munkáltatótól kizárólagos használatra kapott gépjárműre,
- gazdálkodói várakozási hozzájárulás,
- egészségügyi várakozási hozzájárulás,
- gyermekszállításra vonatkozó várakozási hozzájárulás.
Amennyiben további kérdése van a regisztrációval vagy a várakozási hozzájárulás elektronikus igénylésével kapcsolatban, írjon az ugyfelszolgalat@hegyvidek.hu e-mail címre, vagy hívja a (061) 224 5900-as telefonszámunkat, ahol munkatársaink az 5104-es és az 5396-os melléken állnak rendelkezésükre. Köszönjük együttműködésüket.