Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Online ügyfélfogadást indít kísérleti jelleggel a Hegyvidéki Önkormányzat

Online ügyfélfogadást indít kísérleti jelleggel a Hegyvidéki Önkormányzat

Ki ne szeretne időt, pénzt spórolni azzal, hogy személyes megjelenés és sorban állás nélkül, akár a hivatalos ügyfélfogadási időn túl intézi a hivatalos ügyeit? A Hegyvidéki Önkormányzat most erre kínál lehetőséget az október 3-án hétfőn, egyelőre kísérleti jelleggel elinduló, országosan egyedülálló új szolgáltatásával. Első lépésként az adóügyeinket, a tapasztalatok függvényében pedig, várhatóan október végén a Városrendezési és Főépítészi irodához tartozó ügyeinket intézhetjük ebben a formában. Amennyiben a tapasztalatok kedvezőek, úgy később az önkormányzat ügyfélfogadást bonyolító más irodái is bekapcsolódhatnak a szolgáltatásba.

Az online ügyfélfogadás a Zoom szolgáltatáson keresztül zajlik majd, vagyis az új szolgáltatás lehetővé teszi, hogy munka után otthonról, kényelmesen, a saját számítógépünkön keresztül egyeztessünk az ügyintézővel. A képernyőmegosztás funkció használatával pedig az ügyintéző segítségét kérve közösen is kitölthetjük például az adóbevallásunkat, vagy bármilyen más, az adott ügyhöz kapcsolódó iratot, űrlapot.

Akárcsak a személyes ügyintézéshez, az online ügyfélfogadáshoz is előzetes időpontfoglalás szükséges. A szolgáltatást az általános ügyfélfogadási rend szerinti személyes ügyfélfogadás mellett hétfőtől csütörtökig 8:00 és 18:00 óra között lehet igénybe venni.

Az Adóigazgatási Iroda esetében az online ügyfélfogadáson való részvétel feltétele Hegyvidék e-Ügyintézési rendszerében történt regisztráció és azonosítás az adótitkok biztonsága érdekében. Az azonosítás történhet Ügyfélkapu használatával vagy személyesen a Hegyvidéki Ügyfélszolgálaton. .

A szolgáltatásra online űrlap kitöltésével lehet jelentkezni. Az időpontegyeztetés érdekében ügyintézőnk megkeresi online vagy telefonon a jelentkezést követő 24 órán belül. Ezt követően az ügyfél Hegyvidék Fiókjába küldjük meg az online egyeztetéshez a „Zoom-linket”, amelyet böngészőben megnyitva tud az ügyfél használni.

A Városrendezési és Főépítészi Iroda esetében a kapcsolattartás ügyenként eltérő lehet: vagy az Adóigaztatási Irodáéval megegyező az eljárásrend, vagy – amennyiben ez lehetséges – emailen keresztül is van lehetőség a Zoom-link elküldésére.

Az online ügyfélfogadás mellett természetesen a személyes ügyintézés sem szűnik meg.

Mit kell tudni az online ügyfélfogadásról? - Gyakori kérdések