Elektronikus ügyintézés a Hegyvidéken - a veszélyhelyzet után is
A POLGÁRMESTERI HIVATAL NYITVATARTÁSA
A járványveszély még nem múlt el, ezért kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal nyitvatartása 2020. június 2. napjától az alábbiak szerint működik.
Szakirodáink előzetes telefonos bejelentkezés alapján fogadják az ügyfeleket.
A hivatal épületében arcmaszk viselése és a belépéskor történő kézfertőtlenítés egészségügyi okok miatt KÖTELEZŐ!
Halálesettel kapcsolatos iratok leadása a főbejáratnál történik.
Az Ügyfélszolgálati Iroda az alábbi munkarend szerint fogadja az ügyfeleket:
hétfő: 8:00-17:45
kedd: 8:00-15:45
szerda 8:00-16:15
csütörtök: 8:00-15:45
péntek: 8:00-13:15
Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:
https://eugyintezes.hegyvidek.hu/
Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mailcímre küldje el kérdését.
A szakirodákhoz történő bejelentkezés munkaidőben az alábbi linken található telefonszámokon lehetséges.
Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Hegyvidéki Önkormányzat