Tájékoztatás lakcímigazolvány kiadásával kapcsolatban
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a lakcímigazolvány kiállítására irányuló elektronikus kérelmek esetében a rendszerben olyan címek is kiválasztásra kerülhetnek, amelyek felülvizsgálat alatt állnak. Amennyiben nem a helyes cím kerül kiválasztásra a kérelem benyújtása során, a lakcímkártyát a kormányhivatal nem állítja ki, azonban a befizetett összeg (3700 forint) visszatérítésére nincs lehetőség, és az ismételten benyújtott kérelem esetén az igazgatási szolgáltatási díj újbóli megfizetése szükséges.
A helyes cím kiválasztása érdekében ezért a beküldést megelőzően javasoljuk felvenni a kapcsolatot Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal Városrendezési és Főépítészi Irodájával az alábbi elérhetőségek egyikén:
- telefonon: 0670/953-1854 vagy 061/224-5900/5153
- e-mailen: cimkezeles@hegyvidek.hu
- személyesen ügyfélfogadási időben: 1126 Budapest, Böszörményi út 23-25. 307-es iroda