Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

MINDENT EGY HELYEN!

MINDENT EGY HELYEN!

A Hegyvidéki Önkormányzat közbenjárására és pénzügyi támogatásával tavaly szeptemberben újranyitott a Normafa út 1. szám alatti posta. A képviselő-testület döntése alapján ugyanitt új ügyfélszolgálati pont is megkezdte működését.

A Normafa Ügyfélszolgálati Ponton iratleadást (hivatalos kérelmeket és beadványokat, pályázati anyagokat, lakossági bejelentéseket) és hivatalos ügyekhez szükséges nyomtatványok átvételét (pályázati kiírásokat, kérelmeket, például támogatásokhoz) lehet intézni, továbbá Hegyvidék kártyát igényelni és átvenni, valamint az online ügyintézéshez szükséges Hegyvidék Fiókot létrehozni és véglegesíteni.

Tájékoztatást kérhetünk az online ügyintézéssel kapcsolatban, hivatalos ügyekben és a különféle önkormányzati programokról (a többi között a Hegyvidéki Zöld Iroda rendezvényeiről és egyéb eseményekről). Kedvezményes uszodajegyet, Normafa-parkolást is igényelhetünk, valamint a hegyvidéki kulturális intézményekbe szóló kedvezményekről is felvilágosítást kapunk.

A kihelyezett önkormányzati ügyfélszolgálat – a postahely nyitvatartásához igazodva – hétfőtől péntekig 8.00–12.00-ig, valamint 12.30–15.30-ig fogadja az ügyfeleket.