Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

A lakosok döntő többsége elégedett a parkolás ügyek online ügyintézésével

A lakosok döntő többsége elégedett a parkolás ügyek online ügyintézésével

A Hegyvidéki Önkormányzat 2016 óta biztosítja a lakossági parkolási engedély kiváltását online ügyintézés keretében. Az elmúlt években – a járványhelyzet miatt – még inkább előtérbe került az online ügyintézés.

2022-ben a kiadott engedélyek 90 százaléka online ügyintézés keretén belül lett kiváltva. A Hegyvidék eÜgyintézési rendszer továbbfejlesztésénél törekszünk, hogy a hegyvidéki polgároknak egyszerű, kényelmes szolgáltatásokat nyújtsunk, ezért kértük az online ügyintézést igénybe vevő ügyfeleink véleményét a parkolási engedély kiadása kapcsán. Köszönjük, hogy az elégedettségi kérdőív kitöltésére időt szántak.

A válaszok alapján a válaszadók többsége teljes mértékben elégedett az online ügyintézési folyamatunkkal (80 %).

A VÁLASZADÓK 94 SZÁZALÉKA ELÉGEDETT

abra

Fontosnak tartunk minden visszajelzést, amellyel a hivatali elektronikus ügyintézést hatékonyabbá, felhasználóinkat pedig elégedettebbé tehetjük. A válaszadók számos hasznos észrevételt fogalmaztak meg, amelyek alapján célzottan tudjuk javítani az ügyintézési folyamaton.

A legtöbb észrevétel a parkolási térképre érkezett, miszerint az utcák nem jól kivehetők. A zónatérkép mind a honlapon, mind az űrlapon cserélésre került.

A vélemények alapján ügyfeleink a már megkapott határozatot a felületen nehezen találják meg, mivel az ügy lezárt státuszba kerül és kikerül a folyamatban lévő ügyekből. Az észrevételek alapján az ügyek elérhetőségén változtani fogunk az első félévben, így terveink szerint belépés után elérhetőek lesznek egy kattintással mind a folyamatban lévő ügyek, mind a lezárt ügyek is.

Folyamatban van az értesítő e-mailek és a Segédletek átnézése és frissítése is a jelzések alapján.

Többen felvetették, hogy a parkolási engedély meghosszabbításához miért kell ügyet intézni, ugyanazokat az okmányokat csatolni. A parkolási engedély év végéig érvényes, nem meghosszabbítható. Minden évben új engedélyt kell igényelni a hatályos jogszabályok szerint.

A visszaadott válaszoknál nem kerültek tárolásra a válaszadók nevei, a bejelentkezésre azért volt szükség, hogy ügyfelenként egy választ kapjunk. Konkrét üggyel kapcsolatos kérdéseket nem áll módunkba megválaszolni, mivel nem tudjuk beazonosítani a kérdezőt, illetve az ügyet. Kérjük, amennyiben ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, írjon az ugyfelszolgalat@hegyvidek.hu-ra vagy az eÜgyintézés rendszerben indítson Hivatalos megkeresést, amelyre kollégáink válaszolni fognak.

Köszönjük, hogy Ön is a Hegyvidék eÜgyintézési rendszerét használja!