Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Felhasználói Elégedettségi Felmérés

Felhasználói Elégedettségi Felmérés

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (a továbbiakban: MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos Felhasználói Elégedettségi Felmérést (FEF) készít.

Az idei évben a földgázellátásról szóló 2008. évi XL. törvény 127. § e). és ly). pontjai alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt földgáz egyetemes szolgáltatással és földgázelosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

A felmérés keretében 2022. április és július hónapok között a kutatással megbízott Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a földgáz egyetemes szolgáltatással és a földgázelosztással kapcsolatos elégedettségükről. A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használjuk fel.

Ügyfeleink a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhatnak:

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.:

e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu

telefonszám: +36 (1/20/30/70) 479 9999

 

MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.:

e-mail-cím: info@mvmfogazhalozat.hu
telefonszám: 06 1 474 9911

Segítő közreműködését köszönjük!