Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri nyitvatartási rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt változik

A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri nyitvatartási rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt változik

Tisztelt Ügyfeleink!

A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal nyitvatartási rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt változik.

A Hivatal működésének átszervezése miatt a szervezeti egységek 2020. március 18-án, szerdán zárva tartanak.

 

Anyakönyvi ügyekben kizárólag születéssel és halálesettel kapcsolatos iratátvétel történik az Ügyfélszolgálaton.


Az Ügyfélszolgálati Iroda az alábbi munkarend szerint fogadja az ügyfeleket:


hétfő: 8:00-17:45

kedd: 8:00-15:45

szerda 8:00-16:15

csütörtök: 8:00-15:45

péntek: 8:00-13:15



Tisztelettel kérjük ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatal szakirodáival kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint az interneten vagy telefonon intézzék az elkövetkező időszakban.

Az online intézhető ügyekről a https://eugyintezes.hegyvidek.hu weboldalunkon tájékozódhat. Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mail címre küldje el kérdését.


Szíves megértésüket köszönjük!

 

 

Budapest Hegyvidék, 2020. március 16.

 

 

dr. Gottfried-Tusor Gabriella s.k.
jegyző